رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بشار اسد: الجزایر دارای مواضع تاریخی در موضوعات مختلف است 

20:56 - 14 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۸۶۰
بشار اسد: الجزایر دارای مواضع تاریخی در موضوعات مختلف است 
 بشار اسد در تماس تلفنی با همتای الجزایری خود گفتک الجزایر دارای مواضع تاریخی در موضوعات مختلف است و مواضع آن بسیار به مواضع سوریه نزدیک است و این نشانگر دیدگاه مشترک میان دو کشور است.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با عبدالمجید تبون همتای الجزایری خود درباره موضوعات مختلفی به بحث و رایزنی پرداخت.

براین اساس، در تماس تلفنی تحولات سیاسی جهان عرب به ویژه با توجه به سفر‌های انجام شده از سوی مسئولان کشور‌های عربی به سوریه و دیدار‌های انجام شده از سوی بشار اسد به کشور‌های عربی از جمله عمان و امارات و پرونده‌های مطرح شده در این دیدار‌های و انعکاس آن بر روابط عربی-عربی مورد رایزنی قرار گرفت.

بشار اسد همچنین در این تماس با همتای الجزایری خود از تبون به دلیل کمک‌های دولت و ملت الجزایر به زلزله زدگان سوریه تشکر کرد و افزود: این کمک‌ها نشانه همبستگی قوی با ملت سوریه و نمایانگر روابط عمیق میان دو کشور و دو ملت برادر است.

بشار اسد همچنین با بیان اینکه الجزایر دارای مواضع تاریخی در موضوعات مختلف است تاکید کرد: مواضع آن بسیار به مواضع سوریه نزدیک است و این نشانگر دیدگاه مشترک میان دو کشور است.

از سوی دیگر تبون هم بر تداوم حمایت الجزایر از سوریه و تمایل دایمی آن برای تقویت روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

وی همچنین بر آمادگی این کشور برای توسعه همکاری اقتصادی به نحوی که به نفع دو کشور باشد، تاکید کرد.

 انتهای پیام/


برچسب ها: بشار اسد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *